Slut

Ikväll ska jag inte jobba...så då blir det gymmet istället. Det är den största nackdelen med att jag jobbar kväll, att man inte kan gå på några pass på gymmet. Men idag blir det pilates. Tänkte bli lite vig. :) Man måste ju passa på när tillfälle erbjuds.

I morgon har vi redovisning på projektet! Ska bli skönt att lämna det bakom sig. Dock är det inlämning av projektet + ett eget arbete på måndag, så det blir ju plugg i helgen...men sen...efter måndag...då är det slut! Inte bara slut, utan SLUT! 

Kommentarer
Postat av: Måsbarnet

Tack för din fina kommentar. Sitter här och är alldeles tårögd nu och tänker på vilken tur jag har goa dig som vän. Synd att vi inte "upptäckte" varandra lite tidigare i plugget, men det spelar ju inte så stor roll för jag känner ändå på mig att vi kommer hålla kontakten länge länge.



Hoppas du har haft en bra pilates-kväll,



Tusen kramar!

2009-01-15 @ 22:30:56
URL: http://withlovefrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback