SATC

Det blir en slapp fredagskväll framför Let's dance. Den individuella uppgften som ska in på måndag får vänta till i morgon...kanske tjuvstartar lite, men inget seriöst och inget måste. Ser fram emot kvällen. Minns jag rätt så råkade jag köpa med mig lite godis hem :)

Efter redovisningen idag - som förövrigt gick bra - firade jag med att strosa runt på stan lite, bland annat i leksaksaffärer (vilket är mycket roligt). Efter det blev det McDonalds...och ja, sen har det inte blivit mycket. Tittar nu på ett inspelat avsnitt av SATC, det första, och tar det allmänt lugnt. Sju tända ljus står på bordet och det luktar sommar. Älskar det doftljus jag och Mimmi köpte på IKEA (röda vinbär).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback