Min idol

Slängde mig ner i soffan med lite mat så fort jag kom hem från jobbet. Måste ju iallafall hinna se lite av idrottsgalan. Just nu hör jag Tommy Körberg med 'The winner takes it all' - älskar den låten. Musikalfreak som man är. Men inget slår ju Peter Johansson, spelar ingen roll vad han sjunger. Det hade dock varit ännu bättre om han inte sjöng duett med Malena Ernman idag. Peter Johansson är bäst själv. När han sjunger sitter man still, fånstirrar med ögon stora som tefat och lyssnar med öron större än Dumbos. Peter Johansson är min idol!

Kommentarer
Postat av: Joss

Jag håller med dig, typ allt det skulle jag också vilja göra. Mkt mkt hellre! :)

2009-01-21 @ 14:27:16
URL: http://missmountain.blogg.se/
Postat av: Joss

Mm, men jag har ju ingenstans att bo, tyvärr. Men jag lovar att komma och hälsa på ofta, ofta, ofta nu i vår och sommar! :)

2009-01-21 @ 15:35:18
URL: http://missmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback