Helgen i repris

Min helg började i torsdags. Den började med en Sub på Subway och sedan en 4h tågresa hem. Väl hemma blev det en tur på stan med lillasyster. Tänk att jag sprungit runt i hela Göteborg och letat jeans, och så fanns de hemma på H&M i Karlskoga.

Fredagen var fantastico. Bara sånt jag älskar. Paris öppnade igen (eller ja, "Som hemma" som det heter nu) och jag var där med Emma och Eva. Det bidde en hederlig Club toast - dock har den ändrats lite i och med ägarbytet men den är fortfarande helt fantastisk. Sen åkte Eva, och jag och Emma stannade kvar och snackade. Efter det blev det en fantastisk blåbärsmuffin. Dock kan jag inte lägga in en mild eftersom min telefon inte funkar ihop med datorn - telefonen ska lämnas in i morgon....igen. Efter det blev det lite billig shopping på H&M. 20% på REA-priset = i princip ingenting. Efter detta blev det dans. Som jag har saknat danssalen. Superskoj var det. Därefter blev det lite fyrhändigt på flygeln. Jag vill ha en flygel! (och en danssal) Hmm..vad hände sedan, jo jag åkte hem och färgade håret och sedan blev det till att hämta H&M vid tåget.

På lördagen fick vi besök. Tillbringade dagen med två småpojkar - vilket dels innebär: lägga pussel, spela spel, kolla på film (Pippi Långstrump), spela Bolibompa på svt play. Det innebär också: kittla på magen, äta (?) godsedjur, nycklar etc. krypa/åla, äta (?) på tårna...m.m. Helmysig dag! Blev också lite 3års firande i föskott. 

Söndagen var min dag :) Fick fina presenter. Jag fick till och med en fanfar på gymmet när mitt gymkort drogs. Mycket trevligt välkomnande - mer sånt tack :) Nä, men det blev fika, middag och sen body balance. Inte att förglömma, Mia och Klara på TV :) 

Måndagen - ja det är idag det. Och helgen är slut....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback