Grått och tråkigt

Att det är möjligt att frysa så mycket när man har så mkt kläder på sig + filt, tofflor och massa ljus på bordet. Det blev ingen yoga idag. Tänkte att det kanske är bättre att bli frisk. Vill ju träna sen i veckan...och nu måste jag ju ändå plugga lite. Känner inte riktigt för att gå ut heller...grått och tråkigt. Håller på att titta på reprisen av Let's Dance - i år måste vara bästa säsongen. Det finns ju flera som är bra, så brukar det inte vara (visst finns det endel 'minde bra' också) - men det är ju bara program 2 än så länge.


Nu har jag fått en till blogg att följa. Väldigt skoj ska det bli att följa Hannas år i San Diego. Som jag skrev i din kommentar Hanna...Gbg blev gråare och tråkigare när du lämnade staden.

Kommentarer
Postat av: Måsbarnet

Stort grattis till att du snart är klar i skolan! =)



Krya på dig,



Love/A

2009-01-18 @ 17:45:06
URL: http://withlovefrom.blogg.se/
Postat av: Joss

Åh tack söt!

Den jag har nu har jag ju aldrig varit nöjd med, så ful!! Hehe.

2009-01-18 @ 18:08:46
URL: http://missmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback