En sub

Laddar inför morgondagens hemresa genom att ligga i soffan med Malte (Mimmis hund) och titta på Scrubs. Skönt och avkopplande efter en kväll med jobb. Tåget går 11.08 i morgon och 15.05 är jag hemma. Eller, hemma och hemma...jag är i Degerfors då. Det blir 4 timmar på tåg - lääänge, men betalar bara 25:- så det får det vara värt. Jag ska sitta och glo, kanske sova lite, lyssna på musik och läsa. Ska bli ganska skönt faktiskt. Nu när jag inte pluggar längre så kan jag äntligen börja läsa böcker igen. Alltså böcker som inte är kurslitteratur. Väldigt skönt - har längtat efter bra böcker. Innan tåget går antar jag att det blir till att köpa en Sub på Subway - det har blivit en ritual, en vana. Det är så jobbigt att sitta hungrig på tåget.

So long och god natt

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack tack tack för all hjälp och alla kloka kommentarer. Du är guld.

ha en bra helg du med!

2009-01-22 @ 23:11:57
URL: http://mimmikahlin.blogg.se/
Postat av: Måsbarnet

Hej söt!



Välkommen hem till Värmland :) Hur länge stannar du? Nån sväng till Karlstad nån dag?



Kramkalas

2009-01-23 @ 00:07:39
URL: http://withlovefrom.blogg.se/
Postat av: Joss

Hej hopp!

Jadu, jag vet inte när vi ska ses...snart hoppas jag!! :)

Vad blev det för sub den här gången då? Du hade gärna fått möta mig på centralen i Sthlm nu och ätit en sub med mig...(eller ngt annat, osäker på om Subway finns där..)

PUSS TUSS

2009-01-23 @ 11:23:53
URL: http://missmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback