Chatta med kundtjänst

Telenor har en sån där skojsig funktion att man chattar med kundtjänst. Jag har gjort det en gång förut och jag minns hur opersonligt det var. Det ÄR opersonligt. Men idag visste jag att jag hade rätt så det var faktiskt riktigt roligt :) Haha...jag och Mimmi satt faktiskt här och skrattade åt mina finurligt formulerade påståenden och roliga kommentarer (jag skrev dock inte alla grejer jag kom på...då skulle kundtjänst-emma tyckt att jag var helt knäpp). Hon tyckte nog att jag var knäpp ändå...men man har väl jobbat med fakturafrågor på kundtjänst själv (inte Telenor dock) så man vet ju vad man ska säga/inte säga. Och ja..jag fick rätt och det känns skönt så nu kan jag sova gott.

Vi funderar på att chatta med Telenor varje kväll..att göra det till en kvällssyssla. Även fast det var ganska skoj, så tror jag iofs inte det....kötid + hjälp tog allt som allt 1h 40min - känns lite för länge för att man ska göra det till något återkommande. Men, men...de kanske klantar sig igen så man får en ny anledning att chatta lite.

Kommentarer
Postat av: Joss

Tjo!

Åh så talar du om för andra att de ska köpa tidningen men gör det inte själv, vilken stil. ;) Idag kom nummer tre (av de som jag är med i), men den kommer nog inte ut i butik förrän nästa vecka. Så i så fall har det ju bara kommit två stycken.



Usch, det lät som en jobbig skoldag! Stackars. Här är det segt, eller ja - jag har massor att göra men ingen inspiration. Och då blir det segt. Har iaf ätit en snabb lunch nu, men nu är det skrivaskrivaskriva som gäller igen.



Puss tuss

2009-01-15 @ 12:31:46
URL: http://missmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback