PIP day:4

Idag sover Karlskoga.

Igår var fjärde och sista dagen på PIP 2009. Inte jättemånga artister som lockade mig, men jag var och kollade på: Durango Riot (såklart!!), Moneybrother, Millencolin, Lillasyster, Detektivbyrån, Babian, Stalingrad Cowgirls och Backyard Babies.

Vädret kunde man inte klaga på igår så det blev en bra avslutning på PIP iallafall. Igår var det Moneybrother som toppade min lista, givetvis skoj att se Durango Riot också..det var ett tag sedan nu. Sen går det ju inte att undvika att gilla Dregen. Så är det ju bara. Under hela Backyard Babies-spelningen fångade han mina ögon. Han bjöd lixom på en egen liten show mitt i showen :) Sanslöst grym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback