KulturKalaset dag:2

Andra dagen av KulturKalaset idag...blev ett litet besök idag med. När jag gick hem från jobbet stannade jag och kollade på massa skojiga skyltar. Det var Sign spotting. Vissa var riktigt roliga. Tog några kort, så de kanske kommer upp här - vem vet. 

Var även på Tribute to Dusty Springfield. Det var bra. Artster som Rebecka Törnqvist, Moto Boy, Tingsek, Anna Maria Espinosa, Pauline, Marit Bergman och Titiyo uppträdde. Därefter försökte jag kolla/lyssna på Skrattfesten med Magnus Betnér, Özz Nüjen, Marika Carlsson m fl, man såg dem, men det var så mycket folk och så dåligt ljud - så man hörde ingenting bort där jag stog. Vad är det för vits med att kolla på en komiker? - en komiker ska man ju lyssna på. Så jag gick därifrån och upp till Götaplatsen där jag kollade (och definitivt lyssnade) lite på Hammerfalls konsert istället.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback