KulturKalaset dag:1

Idag var första dagen av KulturKalaset i Gbg. Missade mycket pga jobb. Men, jag hann iallafall se halva Lalehs konsert och sen kollade jag på Walking Mad med GöteborgsOperans balett. Mucho gusto. Kvällsmaten åts på Götaplatsen i form av en Sub. Värre kan man ha det. Bra avslutning på en lååång arbetsdag. 9.00-16.00 18.00-21.00

Skulle dock gärna sett Maggio också...men, vad gör man inte för lite pengar. Jobb, jobb, jobb. Jag är himla glad att KulturKalaset är gratis...så fler besök vid olika scener lär det bli under veckan.

Laleh va bra, men inte lika bra som Madonna :) jag är tveksam till att någonting överhuvudtaget kan vara lika bra som Madonna...

Kommentarer
Postat av: Joss

Det blev en liten Ella. :) Ska hälsa på henne ikväll!

2009-08-12 @ 16:59:19
URL: http://missmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback