Fyrvaktaren

Jag fick ju ett ryck i midsomras och började läsa Läckbergs Isprinsessan - alltså hennes första. Har inte läst dem förut, bara sett TV-serierna. Sen läste jag alla andra andra böcker i rasande fart. Nä, men hade väl läst alla 6 på en månad ungefär. Sedan har jag bara gått och väntat på 16/9 (dagen då Fyrvaktaren släpps). Jag vet att det inte har varit 16/9 ännu...men i onsdags när jag satt på tåget började jag bläddra i tidningen Kupé. Camilla Läckberg var på framsidan. Läste intervjun med henne...och sedan bläddrade jag vidare lite och tänkte att det nog inte fanns något mer roligt att läsa. Men se där hade jag fel. Totalt jätte fel. Där fanns nämligen första kapitelt ut Fyrvaktaren. Så nu har många stora frågetecken som Sjöjungfrun lämnade efter sig försvunnit. Nu vet jag lite mer. Lite mer om hur det gick efter det hemska slut som man lämnades med i förra boken. Men nu har jag fått blodad tand, vill bara ha mer. Vill att det ska bli 16/9 nu...eller kan man hitta kapitel 2 ute någonstans också?!??! :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Har du last Praktikanten? hahah!

2009-08-28 @ 17:51:09
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback