Den som väntar på något gott...

Trött. Inte så konstigt kanske. Jobbade 8.30-21 idag (på 2 olika jobb med 1h paus emellan). Morgondagen ser likadan ut. Eller...kanske ska gå tidigare från jobb 1. Får se. Det är det bästa med att jobba 'timmar' med ett 'uppdrag' - jag fördelar tiden som jag vill bara det blir klart i tid. Och idag var jag ju så duktig, så kanske blir halva dagar framöver. Ganska gött att komma upp i tid, komma hem i tid och ha hela eftermiddagen ledig innan ev jobb på kvällen. 

Ser fram emot helgen. Längtar! K kommer hit! Jag + K + Madonna = en bra lördagkväll 

Nästa vecka blir nog kalas den också :) I hope. Jag + M + "några" till = ett eventuellt världsrekord :) + en massa annat skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback