Avsnitt 100

Man blir trött av att jobba. Men än är dagen inte slut. Ska snart till jobb nr2 för dagen. Men...det är pengar :) vilket är välbehövligt. Så, får väl hoppas att det går bra ikväll så att tiden går lite fortare och så jag får komma hem och kolla på SYTYCD. 

Ikväll sänds det hundrade programmet av So you think you can dance (Amerika). Hihi. Och hittills har jag sett alla 99 avsnitt som visats (+ alla avsnitt i den skandinaviska säsongen). I kvällens avsnitt ska det iallafall visas höjdpunkter från de tidigare säsongerna. Det ser jag fram emot. Vissa danser som 'No Air', 'Bänken', 'Blomman och Kollibrin', 'Bleeded love', 'Ramalama', 'Blomsterängen' m.m. Skulle kunna räkna upp många fler danser som berört mig under de 5 säsonger som varit. Nu ligger Sverige ca 4v efter USA med att sända avsnitten - dvs. tävlingen avgjordes för ca 2 veckor sedan. I september börjar de visa audition för säsong 6 i USA...hur långt efter ska Sverige ligga? Någon som vet om det kommer att börja visas i höst här också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback