Äntligen hemma

Nu är jag hemma i Kga. Så skönt med en liten paus från jobb och storstad. Varit ute och gått med E...i övrigt har jag tillbringat dagen på Kulturskolan. Det är det ställe som jag saknar allra mest i denna stad. Både husen och människorna i husen. Danssalarna. Ikväll ska jag dit igen. Ska få vara med på FAME. Jag var med där när jag bodde här och jag var mer än välkommen att komma dit ikväll. Så det blir det. Såklart! Jag kan inte hålla mig ifrån det stället när jag är hemma...det går bara inte.

I morgon ska det lunchas med M (som jag inte har träffat på huuuur länge som helst) sedan ska jag träffa A också...innan hon flyttar till München. För sedan lär det dröja ett tag tills vi ses. På lördag blir det Örebro...med besök hos Joss i "nya" lgh och sedan träffa släkt. :) På söndag blir det Gbg igen...jag ska ju på DANSGALA på kvällen!!! :)

Som ni märker...riktigt "braiga" dagar hemma i Kga!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback