99 träningspass

Jag är medlem på Funbeat.se - det är som en träningsdagbok. Man för helt enkelt in varje gång man tränar - så man har koll. Mitt nyårslöfte för 2009 är att ha fler än 100 dagar med någon form av träning under året 1/1 - 31/12.

Idag, den 17/8 ser min statistik ut så här:
Total träningstid: 5490 minuter (4 dagar 19 timmar och 30 minuter)
Antal träningspass: 99
Antal dagar med träning: 76 (20% av alla dagar) 

Så...24 dagar med träning på 4,5 månad - det ska jag lätt klara av. Det blir nog minst 3 dagar till med träning bara denna vecka. Om jag hade räknat träningspass hade jag alltså nått målet efter dansen i morgon, men nä...det händer ibland att det blir 2 pass på en dag och det är inte det jag vill räkna. Det handlar om dagar. :)

Kommentarer
Postat av: Joss

Duktig du är! :)



Okej, men då kanske du tittar förbi en snabbis då, på te och lghsvisning. ;) Puss

2009-08-18 @ 14:00:55
URL: http://missmountain.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :) händer hos dej? :)♥ KRAM

2009-08-31 @ 17:52:37
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback