visa upp sig på gymmet

Idag innan Pilatespasset var jag och Joss på stan. Vi investerade i varsinn supersnygg vattenflaska. (Jag var faktiskt på jakt efter en sådan.) Stolta över våra inköp (Joss köpte en snygg träningsväska också) gick vi till gymmet för att visa upp våra snygga vattenflaskor. Och vad ser vi? Jo - en tjej som har en likadan vattenflaska som vi. Suck. Ja, ja, vad ska man säga...hon hade väl väldigt bra smak!  

Nu ska jag läsa 'god natt-saga' för mig själv. Boken heter Etnicitet och nationalism - och jag kommer garanterat att somna!

Kommentarer
Postat av: Joss

Skrattade högt åt de sista två meningarna!! Bra skrivet! :)

2008-09-16 @ 08:09:21
URL: http://missmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback