Upprörd

Om man jobbar med kommunkation och information mot kunder så tycker jag att det viktigaste är att vara trevlig. Oavsett om man kan hjälpa sin kund eller inte så går kunden därifrån och vet att man har fått den hjälp man kunnat etc.

Idag på SJ:s information på Centralen blev jag bemött av en mindre trevlig person (om man uttrycker det milt). Mina ögon var uppspärrade och öronen fladdrade, jag trodde inte på vad jag hörde. Det rök ur Joss näsborrar och jag trodde att hon skulle hoppa på tanten vilken sekund som helst.

Efter MÅNGA om och men fick jag hjälp. Men jag var inte glad iallafall. Vilket bemötande. Jag hade hellre blivit bemött av en snäll person och inte lyckats fått hjälp. Nu...ca 5 timmar senare är jag fortfarande upprörd.  


Kommentarer
Postat av: Joss

Usch, det börjar ryka ur näsborrarna så fort jag tänker på det. Morr.

2008-09-03 @ 11:54:12
URL: http://missmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback