Träningsfreak

Träningsfreak? Nej inte direkt - men igår var jag duktig och gick till skolan. Stolt. Efter att ha kollat på hitta.se så var det inte så svårt att hitta - men jag kanske inte valde närmaste vägen, jag vet inte. Det ska tilläggas att jag hade träningsväskan med mig - så jag var ännu duktigare än man kanske hade trott. :)

Igår var vi på gymmet (därav träningsväskan) körde lite rygg och axlar (ända tills min arm knakade - den gör fortfarande lite ont), gick på löpband + att vi körde ett danspass.

Måste själv säga att jag tycker att jag var duktig igår. (Vi var ju och tränade trappmaskin och core i förrgår också...) Dessutom har jag investerat i en stgräknare (25:- på Netto) - och det är klart att jag gick mina 10 000 steg igår (förutom träningen då såklart).

...idag blir det inget gym - ska jobba. Inte lika aktiv dag som igår över huvudtaget - undrar om man kommer upp i över 10 000 steg då?! Återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback