SYTYCD och talang

Idag har det varit en 'trött-dag'. Det är inte bra...för det borde ha varit en 'plugg-dag'. Hmm. Flera 'to do' i morgon. Nu blir jag ännu tröttare. Dags att sova kanske. SYTYCD tog slut precis...det var rätt tjej som åkte ut, men fel kille...tror jag?! Tycker att alla killar som var kvar är bra. De tre tjejer som är kvar...är de jag haft som top 3 sedan audition. Killarna har varierat lite...men jag tror faktiskt att det är 2 av de 3 jag haft som favoriter sen audition som är kvar. Ganska bra 'tycke' jag har. :) Vem vinner? Var nära på att se det på youtube när jag letade efter ett klipp, men jag stängde snabbt ner fönstret och hann inte se något.

Nu ska jag titta på America got talent...och kanske sova lite :) hasta mañana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback