parce que je le vaux bien!

Jajemän, citatet är helt taget från L'oreal-reklamen...men nu är det inte schampoo jag ska skriva om.

Jag har varit så duktig (tycker jag själv) - gick upp tidigt idag och pluggade. Läste 4 kapitel om massa konstiga, men intressanta saker. Kovariationsmodeller, konstruktionistiska emotionstolkningar, revirsibla figurer, reciprositetsnormer m.m. Sen har jag varit på KTB, sen i skolan på en föreläsning om aggressioner och så har jag jobbat (och det gick riktigt bra). Jag har träningsvärk (vilket innebär att jag var duktig igår - var på pilates). I och med att jag pluggade så duktigt igår och i morse har jag läst allt som ska vara läst innan seminariet på fredag. Vilket innebär att jag är ute i riktigt god tid :)

Så nu är jag faktiskt värd att dricka te, äta choklad och titta på so you think you can dance. Parce que je le vaux bien! Idag är SYTYCD senare än vanligt (22.30-00.10) men jag får vara uppe så länge för min mamma...för jag har faktiskt inga föreläsningar i morgon. En hel dag utan jobb, utan föreläsningar, utan något att läsa. En hel dag med Joss (om hon behagar bli frisk).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback