My weekend

Helgen går fort när man har roligt.

Igår sprang jag på stan med lillasyster. Jag brukar shoppa mest, men denna gång var jag inte i närheten av henne. Sen blev det lunch på Jensens med föräldrarna. Efter det...lite mera shopping. På kvällen, efter en liten siesta, blev det Liseberg. Lillasyster har aldrig varit där. Jag har varit där tre gånger, när jag var 12, när jag var 13 och sen så gick jag in en snabbis och tittade runt i våras (hade gratis inträde). Men igår blev det 5-kamp. Väldigt annorlunda mot Gröna Lund. Föredrar Gröna Lund - lätt. Inte bara för att jag förlorade igår och alltid vinner på Gröna Lund...men stämningen var lixom inte där. Vart var hejjarropen? Vart var engagemanget från de som skötte aktiviteten? Borta, kaputt, väck. Noll, zero, nada. Dock var det väldigt mysigt på Liseberg - speciellt på kvällen - med alla lampor. Men det var så stort, folket blev så utspritt. Man var ju i princip ensam på vissa ställen (om man inte stod vid chokladhjulen), häder inte på Gröna Lund.

Idag blev det lite shopping igen :) men nu har de åkt. Så nu är det tomt och tyst igen. Men det har varit underbart väder hela helgen. Kunde inte varit bättre.

Måste plugga, känner inte att motivationen är på topp. Men, men. Bäst att göra det nu, så man slipper det sen...right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback