Min lördag

Sen frukost - eller frukost nummer 2 kanske vi ska kalla den (om man räknar te och digestivkex som nr1) - och reprisen av So you think you can dance. Se regnet ösa ner utanför fönstret. Iklädd mjukiskläder. Kanske en bok. Lite musik. Lite bloggande. Lite prat i telefon. Det får bli min lördag. Ikväll är det Eurovision dance contest på TV - det ska ses.  

Jag hade tänkt att åka och träna...men...nepp. Gymmet behagde visst bara ha öppet till 12 idag. Tur att jag kollade innan jag rusa ut i regnet. Konstiga öppettider på det där stället måste jag säga. På lördagar stänger de 12 och på söndagar öppnar de 16. Tänk om jag vill träna på lördagar klockan 14 och söndagar klockan 10?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback