Mañana

Just nu sitter jag och väntar på att H&M ska komma. Kollar runt på lite olika sidor på nätet, slötittar på någon film på TV, bloggar och klurar lite på hemtentan.

Ofta tänker jag bättre när jag inte ska tänka. Jag menar, jag kommer på bra saker till hemtentan när jag sitter och äter, när jag ska sova, när jag kollar på TV - kanske är det någon som säger något ord som får min hjärna på högvarv. Jag har skrivit så pass mycket idag att det är bra med lite längre pauser där inspirationen får komma till mig än att jag ska tvinga fram den. Känns ganska bra att tentan inte ska in förrän på tisdag. Jag har nog aldrig varit ute i så god tid förut. Men morgondagen och söndagen kommer inte direkt att kunna ägnas åt plugg - other plans.

Imorgon är det Karlstad som gäller - examensceremonin. Ska bli kul att träffa klassen, de få som verkar komma. De jag vet är A, M och L...inte många, men väldigt bra :) Hoppas på att få se någon mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback