Kändistätt

Nu har jag sett 2 kändisar på 2 dagar (den ena bor för övrigt väldigt nära mig har jag märkt, och den andra vid min skola). Gbg är kändistätt :) Fast det var iofs några veckor sedan jag såg nån kändis senast...eller det vet jag ju inte. Jag kankse sett någon men inte registrerat det. Man ser ju inte alla som går förbi. Men då och då är de där. Kändisarna. Jag kanske har sett någon som är känd för någon annan men inte för mig. Jag har ju sett de som är kända för mig, men kanske inte för andra. Hur många måste känna till någon för att denna ska vara känd? Måste man ha synts på TV för att vara känd? När blir man en 'kändis'?

Det är många som känner igen mig, men jag är ju ingen kändis. Jag har synts på TV, i tidningar...men jag är ingen kändis. Jag har stått på scen...jag har fått texter/bilder publicerade i tidningar. Men jag är ingen kändis.

Vad krävs för att man ska bli en kändis?


Kommentarer
Postat av: malin

men halllåååååå vilka har du sett dåå??

2008-09-10 @ 22:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback