Intressant knövel

Ibland har man sett saker som man inte vet att man har sett. Ibland har man upplevt saker som man inte vet att man har upplevt...förrän efteråt. Efteråt kan man få veta vad man såg, eller vad man upplevt. Eller...så får man aldrig någonsin veta. Men det är ganska konstigt att det kan vara så. Att man trodde att man såg något, men det man såg var mer än vad man trodde - men det visste man inte då.

Jag skulle kunna knövla ihop det här hur mycket som helst, men jag ska låta bli. Det får fortsätta knövla runt i mitt huvud istället - men erkänn att det är ganska intressant!? Idag har jag fått veta att jag sett något som jag inte visste att jag hade sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback