Fredag 13e?

Ibland för något dåligt något bra med sig. Så var min morgon. Jag tänker inte skriva hela storyn här, men jag ska ta den i korta drag.

Jag hade tänkt att ta ett bad i morse och sedan äta frukost. Men det blev inte riktigt som jag hade tänkt. Nä, för helt plötsligt var jag tvungen att skura badrumsgolvet - och då kunde jag ju lika gärna skura hela lägenheten (som inte alls är stor). Sen var jag tvungen att plocka i ordning i skåpet ovanför garderoben. Var tvungen att tvätta badrumsmattan, och då kunde jag lika gärna tvätta hallmattan också. Sen var jag tvungen att diska och då kunde jag lika gärna plocka ordning i mitt lilla "skafferi". När jag ändå höll på att våttorka i badrummet kunde jag ju göra det i resten av lägenheten också. Så...nu har jag städat (kan man lungt säga) ... men det blev inget bad, det blev en dusch...och jag har inte ätit frukost än.

Varför jag var tvungen att göra all denna städning får ni lista ut själva. Men jag kan säga som så...att jag inte har någon tvål längre, och ingen tvålpump heller för den delen. Min stackar tvålpump som bara var två veckor gammal - så fin.

Kommentarer
Postat av: Joss

Hahaha! Om jag vill skriva Magnus så skriver jag Magnus. ;)

2008-09-02 @ 11:34:23
URL: http://missmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback