Chilli

Det verkar vara som jag trodde...höst-sommar...varannan dag. Idag går folk med t-shirt här ute igen. Men jag vill inte ha dåligt väder i morgon. 'Varannan dag-principen' kan väl göra lite uppehåll. Låt oss njuta lite längre av solen denna gång. Sen så vill jag ha bra väder nästa helg också när mam, pap och lillasyster kommer på besök. Stan och Liseberg :) I och för sig skulle jag inte klaga om det var fint hela veckan!

Nu ska jag en sväng till stan, sen till ICA-Maxi och handla lite mat. Måste fylla på kylskåpet lite. Dessutom ska vi ha 'kitchenparty' ikväll. Vi 8 som delar kök ska laga tacos ihop ikväll - blir kul att lära känna de nya lite bättre. Får hoppas att alla dyker upp.

Nä nu ska jag torka håret, kolla när nästa vagn går och se ta mig mot stan - Chilli är första stoppet. (har faktiskt aldig varit inne där förut - konstigt eftersom det verkligen är min typ av affär. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback