What?

På Åhlens har de MASSOR med julgransprydnader. Och då menar jag MASSOR i alla former och färger. Men jag måste väl ändå vara 'tråkig' och tycka att när det gäller form så ska det vara kula..möjligtvis kotte eller stjärna...men när det kommer till hundhuvuden, hundben, handväskor och skor att hänga i granen så känner jag What? Jag förstår inte det där riktigt.

Om det är någonting som man tycker är konstigt, dumt, tråkigt etc. så brukar man väl säga att: Det är inget att hänga i julgranen direkt.

Nog för att man kan tycka om hundar eller skor etc. men att hänga i granen?? Nepp. I don't get it. Men det finns en väldans massa snyggt på Åhlens också!

Kommentarer
Postat av: Måsbarnet

Skratt! Det har du allt rätt i Carro. Vi håller oss till kulor ;)

2008-11-20 @ 22:23:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13711

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback