Urban

Sista helgen i lgh. Märkligt.
Skönt, spännande, kul....men märkligt.

Nästa helg när föräldrarna kommer och hjälper mig flytta följer Urban med också. Det blir bra! Saknat honom ibland, och nu blir det bättre på nya stället eftersom det inte är några trappor. För det är definitivt något jag inte kommer sakna...de 173 trappstegen upp och ner flera gånger om dagen.

Time to get ready. Ska träffa 'gruppen' på KTB. Jag vet, plugga på en söndag...men måste man så måste man. Seminariet är ju redan på tisdag denna vecka, istället för torsdag som det brukar. Men kombinerar man plugg med mat så går det bra :) för äta bör man annars dör man. Och det är ju roligare att äta ihop!


Ja just, kanske ska tillägga...Urban är min cykel.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback