update

Måste skriva en liten update om hur det gick med min promenad. Det blev en promenad som började i solsken och avslutades i mörker. Ja det är faktiskt mörkt ute nu. Promenixen blev 2h och 8 minuter lång och landade på 9405 steg. Jajemän, hittade min stegräknare som fick följa med ut och gå. Det var länge sedan. Jag måste väl erkänna att jag var tvungen att göra kortare visiter i 3 affärer (Siba, Village och Grandma's). Frös så mycket. Men det var knasigt mycket folk, så det blev inte direkt några längre besök. Och som sagt, jag var ju faktiskt ute för att promenera inte titta i affärer. Men nu är det iallafall väldigt skönt att komma in. Det blir nog mjukisbyxor, tända ljus, duntofflor...och kanske en film?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback