Sumobrottning


Det känns som om jag skottat snö i 10 timmar, eller lyft skrot i 12. Det känns som någon som väger 100kg har suttit på mina axlar. Det känns som någon har hoppat på min rygg, som om någon dragit i mina armar. Det känns som om någon snurrat mitt huvud runt, runt, runt så halsen är som en spiral. Det känns...

...och vad har jag då gjort kan man undra. Jo jag har hjälpt folk på och av med 'sumobrottardräkt' om och om och om igen. De är inte så lätta kan jag lova. De väger en hel del. När man ramlar så kan man inte ta sig upp själv, så jag drog upp folk väldigt många gånger. Kul var det, men nu känns det :) så nu behöver jag inte styrketräna denna vecka.

Bilden är från hyresjakten.se

Kommentarer
Postat av: Tjena

Hej jag undrar om du vet vart man kan köpa sån sumobrottardräkt. Hittade det på coolstuff har jag för mig. Men finns inte kvar där.



Mvh Gustav

2009-06-17 @ 12:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback