Om 1 vecka

Det är bra att ha saker att se fram emot, saker som sporrar och får en att längta. Jag ser till att alltid ha sånna saker framför mig, allt blir så mkt enklare då.

Om precis en vecka (5/12) ska jag skicka in hemtentan som jag får ut på tisdag. Då är hela denna delkurs slut. Den dagen åker jag till Sälen. Det ser jag fram emot. Om en vecka har 1a advent redan varit. Julkalendern är inne på sitt 5e avsnitt. Om en vecka har jag flyttat klart, lämnat nyckeln, och nån annan bor i mitt rum. Om en vecka är det födelsedagsfirande. Om en vecka kan jag ladda inför nästa delkurs och det projekt jag ska jobba med då. Om en vecka finns det bara 2 deltagare kvar i Idol. Om en vecka är den en vecka närmare jul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback