Mixed feelings

Nu är "hemma-helgen" över. I morgon åker jag tillbaka till Göteborg. Mixed feelings about that. Börjar ny kurs i morgon, än så länge vet jag ingen som ska gå samma som jag. Känns väl inte allt för bra. Alla andra ska fortsätta tillsammans i en annan kurs, men. Tänkte byta, precis som de, men nu är den kursen full och jag har ju redan bokat tågbiljetter utifrån schemat på den kurs jag är inskriven på...så. Men nu är det schemat ändrat, suck. Så jag får väl se till att inte hamna i grupp1 för då går allt åt skogen med min planering. I morgon får jag väl veta antar jag...! Kursbeskrivningen verkar inte allt för skoj, men vad gör man? Har lånat en av kursböckerna och den är riktigt intressant, så...det kan ju bli något bra av det hela. Who knows?

Det andra som jag har mixed feelings about är att Joss inte kommer finnas i Gbg. =( Givetvis glad för hennes skull..hon kommer få det superkul i Sthlm. Men, Gbg är inte samma sak utan henne. Så är det bara. Vem ska jag "gymma" med? Vem ska jag springa på H&M med? Vem ska jag äta på Jensens med? Och på Tintin? Vem ska jag gå på ICA Maxi med =P ? Hmm. Tur att telefon och Msn finns...=)

Det kankse får bli en tripp till Sthlm för mig..nu när jag har både Joss och A där...och H&M...och M och B och och och...!

Hann med en snabbfika (te och pepparkakor) hos A innan jag skjutsade henne till bussen ikväll. Hon skulle 'hem' till Sthlm igen. Så kul att vi iallafall hann att träffas några gånger nu när vi var hemma samtidigt. :) Igår hann jag träffa N och E en snabbis också. Mkt trevligt. Saknar dansen något grymt.

I morgon flyttar Mii in i lägenheten. Spännande. Och om en månad kommer jag. Då blir det flytt. Oohh, spännande.

Kommentarer
Postat av: Joss

2008-11-03 @ 12:55:23
URL: http://missmountain.blogg.se/
Postat av: Joss

Heeej!

Jajamän, nu e jag Sthlm:are. =)

Så... när kommer du och hälsar på??

Puss tuss

2008-11-03 @ 13:31:21
URL: http://missmountain.blogg.se/
Postat av: Joss

Hihi, det blev ingen text på första. Måste bli bättre på MAC!

2008-11-03 @ 13:31:59
URL: http://missmountain.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Snart kommer du=)

2008-11-04 @ 17:16:56
URL: http://mimmikahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback