Julstämning



Riktig julstämning idag på stan. Det börjar komma upp lampor som ska pryda Gbg i juletid. Jag har aldrig varit i Gbg under julen, något jag ser fram emot faktiskt. Nästa helg öppnar ju Jul på Liseberg också.

Om bara regnet idag hade varit snö så hade det varit perfekt. Men faktiskt så brydde jag mig inte riktigt om regnet idag. Jag tänkte inte på att jag hade gummistövlar på fötterna och paraply i handen. Jag bara gick omkring och tittade. Skulle inte göra något speciellt, jag bara gick omkring och tittade i mina favoritaffärer. Designtorget. Lagerhaus. Bolagret. Village. Riktigt mysigt faktiskt.

Nu ska jag laga mat och sen krypa i myskläderna och tända ljus och hoppas att det är något bra på TV.

Kommentarer
Postat av: Joss

Jag är avundsjuk de luxe!!

2008-11-07 @ 16:35:33
URL: http://missmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback