Julklappstips

Det är inte långt kvar till jul nu. Jag har precis blivit bjuden på julfika till Joss. Så trevligt. Julklappar ska inhandlas. Det är något som jag tycker är superkul, att handla julklappar. Att tänka och klura för att komma på vad man ska ge till folk. Jag har inte köpt några 'klappar' än, men 2 är uttänkta. Vad har ni tänkt köpa till era nära och kära?

Något av det svåraste jag vet är att veta vad man själv önskar sig. När folk frågar så är det så svårt att komma på något. Ofta tänker man, det skulle jag vilja ha, och det, och det. Men när folk frågar, så vet man inte. Känns det igen?



Jag kan ju ge er en hint. Bounce's nya föreställningen Caution! har preimär 13/2 på Orion i Stockholm. Bara så ni vet.   

Kommentarer
Postat av: Kajsa

hej hopp!



forlat att jag inte svarat pa tusen ar. no excuses, just very busy. Hur lever livet i Gbg?? Du ar val hemma over jul? Jag har hemma 23-26 dec 2008. Vi MASTE hinna ses da.



Annars allt bra?



klem klem!

2008-11-20 @ 14:57:47
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback