06.38

Helgen har varit fantastisk. Mer av sånnahär helger Tack! Hälsade på på dansen i torsdags och hämtade kläder som jag beställt. I fredags lunchade jag med S och E och snackade dans och på em och kväll hjälpte jag till på genrepen till dansföreställnigarna. Hela lördagen spenderades i Valsverket där jag hjälpte till under dansshowerna (Jag ville också dansa!!) jag lekte även väldigt mycket med lilla N (4 månader) sen så var jag kvar hela kvällen och hjälpte till med "Discot". Agerade vakt, men höll även i "Sumobrottningen" - superkul. :) Efter en lång dag sov jag gott. Dagen idag tillbringades med A som var hemma denna helg också o sen blev det Core Boll och Body Balance. Super najs. I morgon går tåget till Gbg 06.38 från Dfs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback