Min helg

Varit hemma i helgen...men ändå inte. Var hemma, men inte hemma.
Fredag och lördag ägnades åt restaurantshow. Underbart roligt. Så kul att dansa, uppträda, träffa tjejerna, träffa N...och ja, hela "cirkusen" - allt runtomkring. Underbart. 

Det är en känsla som inte går att beskriva. Ljudet, ljuset, sminket, folket, publiken, danserna, kläderna, glädjen, tjejerna...allt. Jag trivs där. 

Idag var jag i Norrköping, mormor fyller år idag. Middag på restaurang med släkten. Leka med M. Kan man ha en roligare helg? Undrar det jag. Tog tåget tillbaka till Göteborg från Linköping. Sov hela vägen...det har inte blivit mycket vila denna helg. Föreställningar hela kvällarna, sent i säng, upp tidigt. 

Nu äter jag godis...fick ett påskägg av mormor :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback