Melodifestivalen

Jag missade förra veckans melodifestival =(
Någon som vet om man kan hitta det någonstans på nätet?
I och för sig så missade jag det på grund av att jag var i värmen på Gran Canaria...så jag klagar inte. Men ändå, har inte missat nån gång förut ju. Nästan jobbigt. Idag var det ganska bra startfält (med några undantag) om man jämför med andra deltävlingar. Och dansen!!! Me gusto mucho! Tänk att få dansa modernt i vatten. Vad underbart det skulle vara! 

Idag blev det en tripp på stan - shopping!!

Just det...bananfodralet fungerar!

Kommentarer
Postat av: anna

Jo jag har påsklov. Två veckor. 12-13. Ska eventuellt till sthlm. Och så ska jag upp till sjöbacken och kolla några dar. Gå brevid och så. Men de ska nog hinnas med det med =) vore trevligt. Har inte varit i götet sen kent konserten 05 tror jag. Så de är väl dags nu =)puss&kram

2008-03-02 @ 13:15:46
Postat av: Anonym

ujuj åker han vasaloppet? galning.
Nja åker ja till sthlm så är det helgen v13.
men innan skulle funka för mig..
ha de så kul på yogan =)

2008-03-02 @ 15:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback