Jag kan inte nås för tillfället

Hemma i Karlskoga. Så skönt så.
Bättre att sitta här och skriva hemtenta än i Göteborg. Sen så är det ju hårdträning inför Restaurantshowen också. Har ju inte varit med och tränat på jättelänge, och showerna är nästa vecka. Känns inte bra alls. Men...man får väl hoppas att det går vägen.

Varit på Strandcafét precis. Gott gott. Sovit i min sköna, stora, mjuka säng - skillnad mot plankan jag har i Gbg. Sen så håller jag på att försvinna, och det är ju aldrig roligt. Flagnar som tusan, kan man inte få vara brun mer än tre dagar? Hur elakt som helst ju.

Min telefon blev kvar i Göteborg, så det är ingen mening att ni ringer på den. Kommer ändå inte kunna svara förrän söndag-kväll. Även om det typ aldrig ringer på den så känner man sig gravt handikappad. Inte skoj alls. Så som sagt, jag kan inte nås för tillfället. Eller jo, på hemtelefonen i Kga - och så på Msn såklart!

Nu ska jag forsätta läsa i min tjocka blå bok med fiskar på. Ja, man kan undra varför det är massa fiskar på den när den heter "Hur moderna organisationer fungerar". Fiskar - en organisation - samspel? Sak samma. Måste läsa den iallafall...


Kommentarer
Postat av: Joss

haha smartgök att glömma mobilen. nakenfis hela veckan lång gå ju.

2008-03-04 @ 21:54:17
URL: http://missmountain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback