Hem

I'm going home.
Back to the place were I belong.

Åker hem i morgon efter redovisningen. Direkt till tåget och sen hem. Direkt från tåget till Folkets Hus. Restaurantshowen, here I come. Andra showen håller på just nu, var en tidigare idag också. Och i morgon och på lördag är jag med. Hoppas att det går bra...måste träna lite på danserna sen. Känns jobbigt att inte kunnat träna med de andra. Men...jag gör mitt bästa.

Fick ett mail nyss. Hemtentan som jag skickade in i fredags är redan rättad och finns att hämta. Ibland går det fort. A och jag ska hämta dem i morgon innan lektionen. Det är nervöst...vill veta vad jag fick. Hämtade ut en hemtenta igår som jag skickade in för flera veckor sedan. Det stod två fina små bokstäver på den. Så jag är nöjd. Hoppas att jag klarade denna som jag ska hämta i morgon också. Kompletteringar hinns inte med. Det går i ett rasande tempo... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback