helg

Nu är det en välförtjänt helg. Slutuppgiften, bestående av en essä grundad på förra veckans kommunikationskampanj, skickades in 16.00 - och 16.30 fanns hela (iallafall nästan hela) klassen på Bitter för After work (inklusive två av de tre lärarna vi haft). Mycket trevligt var det. Nu är jag trött och hungrig. Kollar på Let's dance - hoppas på Tina. 

Vad händer denna helg då? Hmm...i morgon ska jag på jobbmässa tänkte jag, och sen en sväng till Nordstan för att kolla på Björn Axéns hårstylingshow och vårens modeshow. Ska väl kolla lite på kurser inför hösten också... På söndag händer nog ingenting...inte förrän J kommer :) Jo, klockan ska ställas om...det måste jag komma ihåg.

På måndag är det ny kurs, nya hemtentor...ujujuj. Synd att jag ska läsa en annan kurs än övriga klassen...eller fick reda på idag att iallafall tre till ska läsa samma kurs som jag. De andra får man väl se till att träffa iallafall dock, men lite tråkigt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback