Glad Påsk

Glad Påsk. Är hemma i Kga igen. Var inte planerat att jag skulle åka hem, men det blev ändrade planer. A kommer om 3 veckor istället (hon skulle egnetligen ha kommit denna helg). Inte så kul att vara kvar i Gbg när alla andra åker hem till sitt.

Åkte hem i torsdagskväll. efter en heldags grupparbete och lite after work med H, M, A och L. Tyckte att det skulle bli skönt att sätta mig på tåget hem, var riktigt trött. Men...det var visst fler än jag som tänkte ta ta tåget från Gbg på skärtorsdagskvällen. Och ja...tåget var fullt, överfullt, och jag fick stå. Fick dock en plats tillslut...så jag fick sitta de sista 10 minutrarna. Tack!

Har mest slappat här hemma. Fixat lite med korrigeringarna på C-uppstatsen. Har ju fortfarande inte lämnat in den på tryck. Men det blir nästa gång jag kommer hem. Får väl ta mig en tripp till Karlstad då. Shoppade lite på stan med syster i lördags. Träffade M som berättade lite om sina bravader..HAHAHA. Tack för att du håller "min roll" vid liv! Idag har jag varit hos E och fikat med E och I - hur länge sen som helst som jag träffade I. Mycket trevligt var det. I kväll ska jag leka med A. So you think you can dance på TV :)

Sitter och tittar på snön som faller. I natt var det tydligen minus 38 grader. Kallt. M&P är i Amsterdam, H&M i New York, A har varit i Sälen och M är där nu. K bor i London och jag är i Kga, vart är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback