Gbg

Gjort mycket denna vecka när jag varit hemma...
...fullt med saker som vart inspäckat i schemat.

Mycket tid har jag lagt på dansen...känns som om jag borde lagt mer. Men det går ju inte när inte de andra kan träna...alla kan ju inte anpassa sig efter mig (även om det vore väldigt bra). Men men...får väl se hur det går med restaurantshowerna nästa helg. Det känns inte så bra som jag vill att det ska göra. Visst har jag mer koll nu än när jag kom hem i måndags, men det känns inte bra. Har ju inte direkt gått att träna ihop sig. Men...får hoppas på det bästa. Jag får träna själv i mitt rum i Gbg. Alla andra kommer ju träna hela dagarna här hemma...men inte jag. =(

Åker tillbaka till Gbg i morron. Tillbaka till min telefon. Nästa gång ska jag inte glömma den. Jag visste inte att jag kunde sakna den så mycket. Och jag menar, jag är inte speciellt beroende om man jämför med många andra. Men just att kunna höra av sig om det är något...och visst har det dykt upp många situationer denna vecka då jag verkligen saknat telefonen. Man blir handikappad. 

Men det har varit roligt att hälsa på på dansen, FAME och på drillen...
...tagit en sväng på stan. Sen så har det ju varit plugg...men tentan skickades in igår, och ja, den blev som den blev. Orkade inte lägga ner mer tid på den och jag hoppas att det räckte. Vill ha tillbaka förra hemtentan...vet inte vad jag fick på den. Sen så skulle jag vilja få ut salstentan också...fast den vet jag ju vad jag fick på...hehe...VG =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback