Far och flyg

Idag har jag kollat tåg-tider...inte åt mig själv, men åt A. Hon ska komma och hälsa på mig. Så trevligt så ska det bli. Jag har kollat flyg idag också. Denna gång åt mig själv. Ingenting är bokat än, ingenting är bestämt. Men det skulle vara så kul att åka till London. Det var så länge sedan jag träffade K. Och nu bor ju S i London också. Ytterligare en anledning till att åka. De dagar jag eventuellt ska åka finns det billiga flyg också...det är ju bra. Men K ska kolla om hon jobbar den helgen, gör hon det så känns det ju lite dumt att åka dit. Det är så bra att ha K, man behöver ju inte betala dyrt för hotel :)

Kommentarer
Postat av: Joss

Jag vill meeeeee!!!!

2008-03-13 @ 18:27:32
URL: http://missmountain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback