Björn Axén

Nu är snön nästan borta, så nu är det gummistövlar som gäller igen.
Lämnade in CV till några företag idag på jobbmässan, får se om det leder till något.

Modevisningen i Nordstan var super. Lite skillnad mot modevisningarna i Kga. :) Kom på mig ibland att jag tittade mer på uppställningarna och korreografierna än vad jag gjorde på kläderna. Det var ingen modevisning, det var en modeshow. Sen var jag på Björn Axéns hårstylingshow. Grymt. Fick lite tips av självaste VD:n him self, Johan Hellström. Köpte några produkter som passar mitt hår enligt stylingmästaren. Det var REA dagen till ära, så bäst att passa på. Björn Axéns produkter är ju Guld. Blev helt såld på allt som fanns att se, hur kul som helst. Stod och tittade i över en timme. De var så duktiga oh väldigt hjälpsamma. Tittade lite snabbt på Max Factors visning också...ledd av Frida som vann TV-stjärnan. Kul kul.

Köpte dessutom en tröja på BikBok och två blompinnar med duvor högst upp på Åhléns, så nu ska mina växter få klättra :) Blev lite godis också. Det har dock tagit slut (vilket känns i magen)...det försvann i samband med Körslaget på TV. Nu är det reprisen på Så ska det låta som gäller...finns det någon med roligare skratt än Peter Settman?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback