Rix fm

Blev en sväng till Öo igår. 3e gången på 6 dagar. Men men :) har ju haft en anledning att åka dit varje gång. Igår var det Rix fm-festival. Oftast när jag är där är det med A eller K (eller båda) - men inte denna gång. Nä, det var jag och E som åkte. Superhärlig varm sommarkväll - kunde inte bli bättre. Måste väl ändå säga att Brolle var höjdpunkten.

Ett annat år när jag var i Öo på Rix fick jag med en unge som satt på sin pappas axlar på i princip alla kort. Denna unde hade en gul/blå Ibrahimovic-tröja. K, minns du? Igår fick jag med en unge med sån tröja på nästan alla kort. Samma unge som har sån på sig varje år? Som E sa - tänk om några år, vad tajt tröjan ska sitta. :) - tror inte att det var samma unge, har för mig att den förra var mörkhårig, denna var ljus - iofs kan man ju färga håret....men.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Javisst kommer jag ihag! Little Ibra! Jag vill ocksa dit! Varfor har dom inte Rix Fm festivaker har?!It is not fair!

2008-07-24 @ 14:04:23
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/
Postat av: frida

Det låter ju som att du är lika busy som vanligt :) Grattis till utbildningen! Vad kul, ska du jobba nu då i gbg eller? Jo, det blir antagligen samma jobb, och nästan samma folk. Jag och min pojkvän Niclas åker tillsammans, sen kommer elin och hennes syster emma i sept, vi borde ses, men jag vet inte riktigt om jag har så mycket tid.

2008-07-24 @ 19:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback