London dag1

I torsdags åkte jag till Gbg, för att på fredagen sedan flyga till London. Dock skulle jag tydligen ha checkat in via webben minst 4 timmar innan, vilket jag inte hade gjort. Så genast blev det massa krångel. Men det ordnade upp sig och jag kom med planet. Dock vart det lite problems i säkerhetskontrollen. De ville kolla igenom min väska. Jo men visst tänkte jag, gör det då. Sen hittade de det misstänksamma - en pocketbok! Vilken brottsling jag är som försöker smuggla en pocketbok till the UK. Illa.

Landade i Stansted, tog tåget till Liverpool street och där stod K och väntade. Så skoj att ses...det var länge sen (vi kom inte på hur länge sedan sen det var vi sågs...men kom fram till att det iallafall var kallt, för vi satt inne på Katrinedalskrogen, inte ute som vi gör annars.) Vi åkte hem till K (blev blöt som en dränkt katt - men jag var ju som sagt i London) och åt (tack för maten E) och sedan blev det en liten tripp...typ Picadilly och Soho om jag inte minns fel. 

Det var dag 1.  

                                       




To be continued.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback