Hej, hejdå

Är ju inte hemma och kan säga hejdå till M i morgon - så du får en hejdå hälsning här. Ha det bra på Kos. Bli en bra bartender, bli inte för brun och ha det skoj :)

Om 2 timmar sitter jag på bussen till Gbg. I morgon den här tiden sitter jag på City Airport. I övermorgon denna tid springer jag runt i London med K - det gör jag dagen efter det också - och dagen efter det - och dagen efter det...nä nu ljög jag..då sitter jag nog på planet hem. Inte lätt att hålla ordning på dagar och klockslag. Nu vet jag iallafall att jag ska njuta av solen lite till (man vet ju aldrig vad London bjuder på) och så ska jag packa klart.



Väntar på besked...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va kul att åka till London!

2008-07-11 @ 23:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback