Downtown

Ska till stan snart. Eller rättare sagt till biblioteket, men det är ju på stan så... Lämna och låna bok till lillasyster. Kopiera ett intyg. Hmm..ja det var väl det. Ska dit med A :)

Intyget som ska kopieras är ett intyg på de två kurser jag läst i Gbg. Detta intyg ska skickas till Karlstad. Sedan är det jag som får ett intyg - ett examensbevis. Så snart så. Mina tre år på universitet är slut. Men det blir fortsättning i höst...får se vad, beror på vad jag kommer in på. Men Gbg är det iallafall. Vet inte vad jag satsar på Magister eller Master. Kandidat har jag ju som sagt redan. It's a djungel.



Väntar på att Nissen ska gå...

Kommentarer
Postat av: Joss

Kul att du stannar hos mig i Gbg! :)



Master låter coolast! ;)

2008-07-07 @ 16:55:22
URL: http://missmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback