Dans i London

Förut längtade jag, nu TOKlängtar jag. Fick precis veta av K att det är Big Dance Week i London hela denna vecka. Det händer grejer med andra ord. I'm so excited. Det är mycket som kostar massor och det är hur många saker som helst. Men något kanske vi kan få in i vårt schema :) Får se vad som händer när jag är där. På fredag kommer jag!

Jag kunde dansa långt innan jag lärde mig gå
och mamma har sagt, jag sjöng innan jag fyllde två...

På tal om sång och dans, Mamma Mia-filmen har premiär i Sverige på fredag. Oooh. Mamma mia :) Gjorde Mamma Mia quiz på hemsidan precis. Fick alla rätt :) Med låtarna från musikalen i bakgrunden får man inspiration...nä, men frågorna var lätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback